سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا و سردر گمی جریان رسانه ای ضد انقلاب

 

غنیمت گرفته شدن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط ایران، ضدانقلاب خارج از کشور را نیز پریشان کرده و به ادعاهای مضحک رو آورده اند.
علی رضا نوری زاده ضد انقلاب که بارها خوش خدمتی اش به آمریکا ثابت شده، چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی خود با اشاره به عملیات مهندسی معکوس ایران بر هواپیمای جاسوسی امریکا با لحنی که عصبانیت و ناراحتی از آن مشهود بود گفت : روسیه برای بدست آوردن فن آوری این هواپیما اعلام آمادگی کرده است.
وی سپس ادعا کرد هواپیما نابودشده و اطلاعات آن به صورت اتوماتیک از بین رفته و مسئولین ایرانی یک دکور ساختگی از آن به نمایش گذاشته اند!
نوری زاده که این روزها از پخش جدید مستند الماس و افشاگری های جدید این مستند شدیدا عصبانی است، در ادامه سخنانش با رد صحبت های اولیه اش، دچار تناقض گویی شد و تاکید کرد: این هواپیما ممکن است اطلاعاتش سالم باشد.
اما سایت ضد انقلابی پیک نت نیز حتی از رسانه های غربی جلوتر رفت و با مطرح کردن ادعایی مضحک، نوشت: هواپیمای بی سرنشین امریکائی که سپاه پاسداران مدال آن را به سینه خود نصب کرده، نه در خاک ایران، بلکه در خاک افغانستان سقوط کرده و سپاه لاشه آن را به کمک "گلبُدین حکمتیار" به داخل خاک ایران منتقل کرده است
!