سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سراشیبی سقوط

اگر توقع داشته باشیم برای تصدی پست های کشور اسلامی کسانی انتخاب شوند که هیچ نقص و عیبی در رفتار و فکر و اخلاقشان نباشد باید فقط منتظر ظهور امام زمان(عج) باشیم و این همان تفکر تفریطی هاست که می گفتند این کارها فایده ندارد و باید بنشینیم تا امام زمان(عج) بیاید.

ریزش در مسؤولین زمان حضرت علی نیز وجود داشت به طوری که برخی از والیان و استانداران حکومت امیرالمومنان از سران لشکر عمر سعد در کربلا شدند.پس اگر زمانی از فردی دفاع می شود دفاع از سیاستها و عملکرد فرد در حوزه مسئولیتش است و این دفاع تا زمانی است که از خط اسلام ناب خارج نشده است .

خداوند انسان را مختار آفریده و ممکن است بعد از یک عمر گناه، توبه کند مانند حر و یا پس از یک عمر زهد و پارسایی در آخر ریزش کند که باید خیلی مراقب بود.برنامه ریزی شیطان آنقدر دقیق و جامع است که پس از مهیا کردن زمینه ها یک نفر را از لایه های درونی بیرون می آورد و او شبکه ای را تشکیل می دهد تا بزرگترین نعمت الهی در طول تاریخ اسلام را از بین ببرد.

از زمان انتخابات سال 88 یکی از دغدغه های نیروهای حزب الله و علمای متعهد حوزه علمیه برخورد رییس جمهور با جریان انحرافی بود . شاید آن روز هیچ کس احساس نمی کرد که این غده سرطانی چنان در دولت خدمتگزار - که به حق خدمات بی نظیری انجام داده است - گسترده شود که هیچ کاری از دست تأثیر گذاران رییس جمهور بر نیاید و حتی علمایی مانند علامه مصباح یزدی که در سال 84 و 88 سخنرانی های پر مغزی را در دفاع از ریاست جمهوری احمدی نژاد انجام داده بود چنان احساس بی تأثیری سخنانش در خفا را بدهد که همانند زمان اندیشه های غرب گرای دوم خرداد دوباره بر اندیشه های انحرافی مخالف اسلام ناب بتازد .

نه آن روز که برای انتخاب شخصی زحمت کشیدیم تحت تاثیر بودیم و نه امروز تحت تاثیر هوچی گری ها و تبلیغات منفی قرار می گیریم بلکه در هر زمان هر چه که احساس کنیم تکلیف است با تمام توان انجام داده ولو با وظیفه و تکلیف سابق جور نباشد.

این فساد بسیار پیچیده می تواند بزرگترین نعمت الهی که همانا ولایت مطلقه فقیه است را که با تقدیم هزاران شهید به دست آورده ایم زیر و زبر کند.

نگاهی به اقدامات این جریان در دولت نشان از قرار گرفتن رییس جمهور محبوبمان در سراشیبی سقوط است . سقوطی که همانند رییس جمهور سابق و اسبق پس از پایان دوره ریاست جمهوری هیچ جایگاهی در بین مردم متدین و حزب اللهی ندارد . کشور و انقلاب اسلامی بسان کشتی با ره بری ناخدای کشتی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای به پیش می رود و افسوس برای جا ماندگان این کشتی ...